Vastamedian nousun syy
Suomen medialla on yksi ja sama feministis-mokutuksellinen idelogia, joka toistuu mediasta toiseen, olipa kyse televisiosta, Taloussanomista tai vaikkapa Kalevasta.
Perussuomalaisten Suomen uutisissa lienee jonkin sortin antimokutusta, mutta muuten lehti on heikkotasoisimmasta päästä.
Mikään media ei tue tue miesnäkökulmaista uutisointia tai miesten tasa-arvon ajamista. Media julkaisee feministien tiedotteet kritiikittä. Jos toimittaja ei ole itse feministi, niin uskallus tai kyky feminismin kritiikkiin puuttuu kokonaan.
Suomalainen media on täynnä feminististä propagandaa:
- TALOUSSANOMAT: Kommentti: Nainen kutoo, mies loistaa
- KALEVA: Kolumni: Victoria ja Daniel ovat parasta, mitä tasa-arvolle on tapahtunut
- ESS: Akava haluaa naisen euron eli "neuron" nousuun - lounas naiselle 1,22 kertaa kalliimpi kuin miehelle
Muutaman kerran vuodessa joku marginaalimedia julkaisee feministisiä totuuksia kyseenalaistavan artikkelin, joka vaietaan pian kuoliaaksi.
Englannissa asiat ovat toisin
Englannissa on lehtiä kuten Guardian ja Daily Mail, joiden ideologiat eriävät toisistaan merkittävällä tavalla. Lukijoilla on vaihtoehtoja.
Breitbart julkaisee suositun anti-feministisen Milo Yiannopouloksen tekstejä.
- WATCH NOW: Milo Yiannopoulos Debates Feminism at University of Michigan
- Milo: Feminists ‘Waging War on Working Class Men
- Lock Him Up! Feminists Call To Put Milo Yiannopoulos Behind Bars
Media yrittää vakuutella kertovansa vain totuuden, ilman piilevien feministis-mokutuksellisten olemassaoloa. Joko media ei ymmärrä piileviä ideologioitaan tai sitten he eivät suostu tunnustamaan niitä ääneen.
Lähde - Henry Laasanen, ihmissuhteet blogi
Kommentit